uf osv

Nahej hörni, vad styr ni med då, mån tro? 
Här händer inte mycket spännande, jag sitter mest och väntar in familjen som kanske kunde komma hem snart och umgås lite för jag börjar bli uttråkad. Har iaf hunnit börja pyssla lite med företaget.
Har jag nämnt det förresten? Vi fick reda på för 10 dagar sedan att vi tydligen måste starta UF-företag som projektarbete. Bara; jaha? Så det var bara att börja fundera på vad man skulle kunna dra in pengar på och vilka man ska jobba med. Som tur var så kunde jag fjäska till mig att få jobba ensam, så det är skönt. Och så kände jag att om jag ska kunna orka med det här så måste jag jobba med något jag tycker är kul. Sagt och gjort, så stod det mellan att vara partyfixare eller fotograf, haha! Men efter lite logiskt funderande så var det nog ett smart val att välja foto. Ser jättemycket fram emot att börja skapa en hemsida, knåpa ihop en logga och börja fota! Sen kommer jag nog inte ha som huvudmål att tjäna massa pengar på det, gör det mer för att jag tycker det är kul och för att jag vill bli bättre inom fotandet. Spännande va!? :)

För övrigt så är det bara 12 dagar tills jag åker till Turkiet! :d

1
Maja

Projekt fota mina barn?

Svar: åh jag skulle älska det! kan vi inte få det att funka?
Amanda