Tankar osånt

Dagar som idag saknar jag hemmavärlden lite extra. Sitter här 06.57 och stirrar på mobilen och försöker vakna. Ute är det molnigt men kvavt som attan och jag är iiiinte sugen på att trassla ut mig från täcket för att möta upp de andra nio polarna som är superpigga & redan har lagat havregrynsgröt & omelett. Knäppisar!

En av tjejerna som är med här måste åka hem (alltså hem-hem till Sverige) snart och allt är lite galet. Hennes bästa vän i Sverige har mist sina föräldrar + syster i en bilolycka och nu behöver hon hjälp med sin tvååriga dotter & alla begravningsförberedningar. Klart hon då ringer dotterns gudmor, även om hon är på andra sidan jordklotet... Helt otroligt vad livet är skört hörni, blir så tagen av det här! Kunde lika gärna varit bästisen i den där bilen och vips var jobbpolarn här mamma. På andra sidan jordklotet. Bara får mig att längta till mina fina därhemma, både bästisar & syskon & inte minst föräldrar. 

& som jag alltid säger men verkligen nu menar; ta hand om er!
2
Anonym

Min fina var rädd om dig puwspuws

Svar: Fina mammis <3
Amanda

Anonym

Min fina var rädd om dig puwspuws