What this girl is up to

Helluuu nu händer det visst för mycket i den här tjejens lilla australienska liv haha. Men det är en lycklig tjej som stressar mellan jobb & intervju & roommates & arbetskamraterna. Psykiskt mår jag sååå bra nu! Fysiskt haha kanske inte lika bra. Tror jag har med mig något tokigt från Sverige & det plus stressmage gör inte mina lediga stunder särskilt...lediga... Men det märks ju inte under tiden jag jobbar så jag stressar vidare ett tag till haha!
 
 
Någon ville ha det förklarat vad jag jobbar med så jag drar väl den historien nu när jag ändå bara sitter här på mitt tåg. Vi kallar det face to face-försäljning & fundraising för ett sportsprogram som heter Special Olympics Australia. De hjälper människor med Downs syndrom, asbergers osv. Så det är ganska simpelt, ett annat företag har sponsrat så vi säljer en produkt som ger kunden något tillbaka för att de hjälper till :} I december kommer det vara en jättestor typ olympisk tävling i Newcastle för de här barnen/vuxna så vi försöker hjälpa dem inför det också. Yes, lite klarare nu? ;} innebär en hel del resor & umgänge med härliga människor så det är faktiskt toppen! 
Nu dödar jag visst telefonens batteri ehe, vi hörs hörni! Puwsipuws
1
Anonym

Söta stora-

Svar: <3
Amanda