Före & efter


Häromdagen kom jag på att jag skulle vara så pass duktig att jag fixade en före- och efter-bild att lägga upp här... jao, nu vet jag inte vad jag ska skriva om den. För det första kunde jag tagit den bättre direkt i kameran...

Menmen. fullt upp nu. Igen. Som vanligt. Har skrivit prov idag igen, och det var det sista rit-provet för den här kursen. Sen ska jag bara tenta av CAD också så är den klaaaar. Vad mer.. på onsdag äre fest! Sensation Red, vår maskin-sektion anordnar den varje år och alla (800pers typ) ska vara klädda i rött! Haha, gött. Så jag har varit och handlat på barnavdelningen idag (ekonomisk, mami..!) och börjat planera på den där röda outfiten hehe. På torsdag däremot drar vi till LEGO-fabriken! I Danmark! Ska bli så jäkla häftigt!! Dock är det typ en 4 timmars bussresa dit såååå. Men man får väl passa på att ta igen sömnen man missar natten innan kanske. Och på lördag har vi en nollnings-avslutnings-fest. Enorm. Så det blir braaaa det här! Ska bara försöka räkna sådär oerhört många mattetal, göra ett maskinmaterialprov & plugga två kapitel CAD också. Utöver festandet. Japp. Nu ska jag väl kanske gå in och pussa på min oerhört trötta sambo som vill sova... hmm. 
2
Anonym

Ok jag vill med t Lego!!! Avizz// stolt mor som har ekonomisk medveten dotter💕

Anonym

Ok jag vill med t Lego!!! Avizz// stolt mor som har ekonomisk medveten dotter💕