Köksfönster



Gött med lite hemmafix & inga lektioner... Sprang en sväng imorse & var "tvungen" ehe, att dra hem lite björnbär & fina växter att sätta fram i lägenheten. Tycker det gör så himla mycket! Sen kanske man inte alltid behöver använda strössel-rör som vaser o sådär men det går ju det med haha! Basilikan är från ica, himla lyxigt med färska örter till all min kyckling...



En annan grej jag fick för mig att göra: fästa upp passions-växten i fönstret! Har såna där bra skinn-snöre-grejer sen innan som fick agera klätter-hjälp, och klättra gör plantan ganska bra av sig självt faktiskt! De där små krullar(/doing-doingarna som jag skulle säga) fäster sig vid allt de kan.


Snygg-duken på bordet & mini-galgarna på plats haha. Saknas bara högvis med mera plantor (jaja, får väl vänta tills i vår) och två till pinn-stolar! Men jag känner ingen superhets, trivs kanon här nere som det är ska ni veta! För övrigt så fyller min fina farfar år idag så vi (läs:jag) har ringt och bokstavligt talat sjungit för honom. Grattis farfar! Sen nu på kvällen så KAN det vara så att jag fuskat till mig sims 4 på Mattias dator hehe...