En enda röra



Hej. Det är ingen vidare bra dag idag, jag fick veta imorse att min gammelmormor gått bort... Även om vi inte var de tajtaste av människor så är jag verkligen jätteledsen. Bara tänker på alla minnen från hennes uteplats vid radhuset, alla gånger jag varit där. 
Det känns jättefånigt, har inte sett henne på länge nu, och speciellt inte sen hon blev sämre. Men ändå, det känns verkligen. Ska försöka ta mig samman och ringa mormor imorgon (mormor om du ser det här innan så får du gärna ringa mig...), hon & morfar kommer nämligen neråt Skåne på lördag. Ska bli så fint att träffa dem! Känns som att det ändå inte var meningen att jag skulle åkt hem den här veckan, med allt som händer. Mumin hade en infektion i ögat igår med, skapligt rädd jag var!! Fy alltså. Men det är bra nu... Han är det som får mig upp ur soffan de här dagarna <3 

Lite tråkigt att jag inte kunde vara på Bråvalla nu ändå, kan lova att InFlames spelar precis nu, eller iallafall snart, och det hade jag så gärna sett... Menmen, jag myser med min Mumin och käkar lite chips istället 👌🏻ta hand om er hörni...