Walkthrough i lägenheten!

NU ska jag bomba er, mina polers, med bilder från lägenheten! 

 
Fina böcker & mini-nycklar & plantor - sånt som jag gillar helt enkelt huhu. Och en hemmahjord ampel! Om man vet vad det där som samsas med min avokadoplanta är för något så får man gärna hojta till! Haha, beställde frön från Kina som kom omärkta så... det är ett mysterie minst sagt! 
 
 
Mer eller mindre städad lägenhet är nice! Att hitta kruka till min enorma passionsfrukt är svårt... Och där står ännu en avokado haha. Fågelboet nere i hörnet ska upp på balkongen! Ska bara flörta med grannen ovanför att kasta ner en lina åt mig, för upp till deras balkong når vi iiiinte... 
 
 
& en go-frukost! Det är så nice att ha lyckats hitta så mycket fina, vita krukor till fönstret. Det är mitt senaste loppisprojekt haha. Allt som är vitt är i regel godkänt antingen i fönstren eller på balkongen. Och juiceglaset - hittar ni såna så kan vi bli polare ;)