Fullt upp + bröllopsbild #1

Hej favvosar! Uppdateringen går bra oså... Nej. Men jag har lite styr nu med heltidsjobb + caféjobb + fotojobb... Och så skola med. Och så har jag en sambo som gått på semester! Superskönt för honom men segt för mig att lämna en varm pojkvän & en fluffig tuss på morgnarna. Faktiskt. Dessutom så har Mumin hunnit vara sjuk den här veckan. Stackarn hade hur många symptom som helst men även om veterinären både tvångshöll honom, petade honom i rumpan, gav honom lugnande & tillslut sövde honom - så hittade de aldrig anledningen.. Drog slutsatsen att han har en inflammation i strupe/nos någonstans så nu får han medicin dagligen... Men han har också blivit frisk! Busade precis som vanligt igår så nu kan jag andas ut igen. Stackarn.

Men nu vänder det! I eftermiddag ska vi till Smygehuk där Mattias föräldrar bor just nu & hänga med dem. Sen imorgon hämtar vi hem en liten kattunge! En lillasyster till Mumin som vi tittat ut & om jag får välja ska hon heta Mymlan. Så till helgen får vi fullt upp med misse-passning! Hoppas de går bra ihop bara.

Bjuder på en bild från bröllopet i lördags! Måste få tid att sätta mig med dem så det blir helt klart bara.