Brunch & Muminfoton

 
Vi sov ut lite idag & käkade brunch med nybakat bröd & "ägg-muffins" med bacon. De var SÅ lyckade! Och lite kaffe klarar tillochmed jag av på förmiddagen utan att vara sömnlös sen inatt, haha. Skönt med en ledig helg även om jag grämer mig lite över att jag vill hem till Östergötland också... Men den 15mars, dåså! Det har varit en lite knasig vecka det här, med mycket (annorlunda) plugg & lite ensamtid. Så kvällarna har varit tunga, när man väl andas ut liksom! Mycket tankar på farfar & på familjen. 
 
Idag spelade Mattias sin första match sen skadan (och dessutom 80minuter av den!) och det har gått bra så det känns... skönt! Äntligen tillbaka på banan. Tyvärr kunde inte jag se matchen för det var bortamatch, så jag var på stan under tiden, på loppis & på systemet. Så nu har vi öppnat varsin öl & ska käka ugnsbakad torsk & sparris till middag. Sen kommer Mathilda hit & kollar mellot med oss! Hemmakvällar alltså <3 
 
Förut idag passade jag på att kasta på en gnutta smink och ta någon bild på mig & mumintrollet, har ju gjort det med mer eller mindre jämna mellanrum så det var dags. Tjockisen som älskar att blir buren har ju inget emot det ändå så :) 
 
 
2
Lili

Vilken otroligt söt katt! Heter den Mumin? ^^

Svar: Eller hur! Ja det gör han :))) Tycker det passar ganska bra ;)
Amanda

Veronica Wallgren

Gott!

Svar: Eller hur!
Amanda