Kaos men pepp!

Blogga när bussen till jobbet är sen funkar ju! Livet just nu är ett pussel av jobbpass på Tetra pak, SoPact, Green Exchange & Condeco. Plus halvtidsplugg. Så det är lite crazy! Igår gick jag från föreläsningar till kvällsjobb på Condeco, sov 6h och nu är jag påväg till Tetra pak innan kvällsjobb på eventet på SoPact. Morgondagen består av två nya aktiviteter och sen kommer en taxi och hämtar oss 03:40 på lördagsmorgonen för att ta oss till tåg, som ska ta oss till flyg. SEN har jag min första hela semestervecka sen i julas 😂
Åh wow. Santorini är så behövligt!

Justja. Hyllan som nuförtiden sitter på väggen! Med lite annan organisering egentligen men så går det när man planerar inlägg flera veckor för tidigt haha.

2
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Vilken fin hylla! Jag har spanat på stringhyllor men vet inte riktigt om jag ska ha nån annan kanske.

Svar: Ja den är så fin! Det är bruka design :)
Amanda

Veronica Wallgren

Gud vad fint du har det!

Svar: Men tack!
Amanda