Dagens läge & suddiga bilder

 
Japp ni ser rätt, idag lägger jag upp suddiga, gamla bilder. På min knäppkatt som attackerar en kudde som jag kastar över henne haha. Hon gör sig bra ihop med den där vindögda, kortsvansade andra missen här hemma <3
 
Jag måste bara få göra ett statement: Jag klarade tentan jag skrev i januari! Wuhu. En i mängden kanske men viktigt för mig efter ett drygt halvårs uppehåll, speciellt eftersom jag ska läsa heltid i höst igen. Så nu ska jag kolla upp vad mer jag kan skriva innan sommaren. Ja gärna redan snart. 
 
I övrigt så åker jag hem imorgon! Som jag längtat. Efter mina syskon & fina föräldrar mest. Senast vi sågs var julaftonsmorgon! Och inte ens då med Meja. Sorry men. Lite gnällig måste man få vara när man bor så långt ifrån...
1
Mordin

Du är bäst💕💕😘

Svar: ❤️❤️❤️
Amanda Westin