Före & efter photoshop + gravidbilder

Hej bloggen och så.
 
Idag ska jag göra något knas, idag ska jag lägga upp en före- och efterbild till er! Japp.
Jannice & jag hade storslagna planer i torsdags med kvällssol, mysigt fält, bebismage... men så blev vi lite avbrutna av fältägaren och kom av oss lite redan efter testbilderna. Som vi tog utan sol och i en enda pose. Men hejhallå de blev ju bra! Jannice är så himla tacksam att ha framför kameran, hon vet hur det funkar och lyder minsta order (haha) när jag väl ger dem. 

Så vad jag vill ha sagt nu är att förebilden är ju också redigerad, det ser ni nog. Men inte i photoshop! Så det här är vad jag gör efter att jag ställt in ljus, skärpa, färger osv. Då fixar jag smådetaljerna. Eller hela buskar, det händer också! Hoppas ni ser lite vad jag gjort.
 
 
Makes sense? 
Och här nere kommer tre till från i torsdags med lite olika photoshopredigering (ibland med buske ibland utan osv...) men liknande ljus & färger.
 
 
gravidfoto - kvällsfotografering - photoshop - redigering - solnedgång