Passar på i skrivarmode

Hallu


Lite av en uppdatering här kanske, det var väl dags! Jag är lite av världens tröttaste just nu, oklart varför. Kanske har förra veckans trippeljobb och flängande något med saken att göra... hänger ju numera både på SoPact, TetraPak & EscapeHouse. Gillar kombon! Gillar också att jag sagt nej till allt efter juli, för jag har fått grönt för studiestöd augusti = jag ska plugga heltid igen! Tror det behövs & ska bli kanon. Tre år kvar på linjen men det är helt klart inom räckhåll. Peppar peppar.
Okay en liten rättning, jag kommer nog vara kvar på EscapeHouse även i höst bara för det är SÅ kul och bara vissa kvällar/helger. 

Det var lite om framtiden (längre än två månader fram planerar inte jag...) men nu framöver, nämligen på fredag, så ska jag ha semester!!! Min första riktiga semester haha. Vi spenderar två veckor i Östergötland för student, midsommar, Bråvalla & en himlans massa syskon- och systerdöttrar-mys. Sen jobbar vi lite till och sen har vi två semesterveckor till i slutet på juli här i Skåne. 

Nähepp nu tänkte jag ge mig ut i stormen för att inte somna i soffan. Kanske köpa tacobröd så Mattias kan få fajitas i matlådan. Kanske köpa läsk... 

Kram på er!

Tre bilder från födelsedagen & en från EscapeHouse.