Gdansk i kameran

De allra sista april-bilderna från 2017 kommer upp på bloggen idag. Och så hoppas jag orka tidsinställa ett eller två inlägg med födelsedagsbilder också. Mitt hjärta fyllde 24år igår! Hans föräldrar, syster & systerdöttrar var här och åt lunch à la manda samt födelsedagstårta som jag gjort. Men det får ni se sen! 

Här nere kommer bilder från vår resa till Gdansk. Och jag är så nöjd med den resan! Vi fick sightseeing, shopping, billig mat & billig öl på ett enda ställe. Mamma fick handla disney-kläder och pappa fick vara kulturell i ett kyrkotorn. Och Lily fick ballong på Hard Rock Café. Haha, kraven som ställdes var höga. 
 
 
Tyvärr var ju inte vädret det bästa. Men jag kan inte säga att det gjorde jättemycket. Jag fick lite drama i bilderna iallafall! De andra bilderna här över är från vårt favoritcafé - de hade god öl, espressokaffe & megastora tårtor.
 
 
Och så turistade vi såklart!