Måndagsmood & suddig bästisbild

Hejjj. Jag skrev ett inlägg igår från jobbet. Som jag försökte ladda upp från mobilen samtidigt som jag cyklade. Det inlägget finns inte längre. Suck. Inte för att det var särskilt intressant haha. Men ändå. Jag har inte tagit en enda bild i september utöver ett företagsfotojobb (!!) så jag hittade typ inget att lägga in här, förrän jag tittade i augustimappen...

...och kolla! Världens sämsta bildkvalité men världens bästa sällskap. Mina bästa på besök. Åh. Så nu blev jag lite glad ändå. Ligger hemma den här förmiddagen, vi har inget på schemat i skolan just den här förmiddagen och det har aldrig passat mig bättre. Jag har fått dunderförkylning och snorar/tårar sönder. Så nu hänger jag med lite plugg i bäddsoffan.

Vi har faktiskt sovit i vardagsrummet inatt, för det är kaos i sovrummet haha. Vi målar en av väggarna! Så glad att vi tog tag i det, blir så fint! Och när färgen håller på att torka ska man ju inte sova där + att vi vill inte ha in katthår i kaoset så vi har stängt dörren dit och flyttat ut i vardagsrummet. Återkommer med resultat! Lovar. Någon gång iallafall. Puss!

1
Ester

Haha men åh så glada tjejer ❤️ Miss uuu

Svar: ❤️❤️
Amanda Westin