April, planer & kaniner

 
Tredje april hörni! Sjukt tycker jag, både huvud och väder har fastnat i en vintermånad ju. Idag var nog första gången jag verkligen inte blev glad att se snö på morgonen. Kanske för att det blåste fram i 90graders vinkel utanför fönstret... hu. "Jag gillar verkligen april. Att det grönskar både på träd & fönsterbräda. Att det är ljust när man går upp på morgonen." Så skrev jag i mitten på april här på bloggen förra året. Haha åh det känns så sjukt långt bort. 
 
MEN april 2018 bjuder på rum att andas, tentaplugg, Odins dop (!) och en resa. Som jag sett fram emot den här månaden! Ska försöka gräva ner mig i tentaplugg i en vecka nu så jag kan slappna av sen. Och så helt plötsligt är det maj, min Mattias fyller 25, Meja dansar bal och lillebror fyller 22. Och sen är tredje året på min linje slut! Galet.
 
Sjukt tjurig över att mina bilder blir helt dassiga här på bloggen förresten....
1
Angelica Wåhlin

Låter ju ändå som att april för mycket gott med sig för er del :)

Svar: Absolut är det så!
Amanda Westin