En fredag i livet

(null)

Hej världen! 
Idag är ingen toppendag hörni. Nej inte mycket känns bra och stressen börjar hänga över mig. Menmen, ibland får det vara så också. Det har blivit mycket promenader det senaste däremot. Mattias och jag har börjat spela Pokémon haha. Men det är bra, vi går en himla massor på dagarna och jag känner att jag behövde någon motivation. Spel eller inte. Sen tycker jag det är fint att se min sambo lite utanför lägenheten också, det är ingen hemlighet att man går på varandra efter 4 veckors semester och i en 47kvm-lägenhet...

(null)

Och snart flyttar den här godingen 50 mil ifrån oss! Tror det omedvetet påverkat mig mer än jag vill erkänna. Tänk hur nära jag haft lyxen att ha honom den här senaste tiden. Och snart kommer de vara en familj av alla man vill tajma in att träffa när man är i Östergötland istället. Åh. 

Nämnde jag att jag har en dålig dag? Haha.

(null)

Godingen sov gott i gudmors säng i måndags ❤️