2 januari & Londonfoton

 
Gott nytt år hörni! 

Vi har börjat året med två riktiga slödagar i soffan, himla skönt, och idag har jag röjt ur min macbook från grunden och installerat om den så den ska funka bra igen. Skönt minst sagt! Därav de lite traggliga collagen nu, haha. Behöver hitta rätt program att fixa dem i. Tror faktiskt inte jag ska fixa redigeringsprogram till den här datorn igen utan försöka ha allt det på vår stationära, så den här inte laggar ihop igen! Men så snart jag fått upp det här inlägget och ett julcollage så ska jag sätta mig med tentaplugg. Back to reality så att säga...!
 
London två dagar innan jul var guld förresten. Vi bodde precis vid Covent Garden, gick på konsert en kväll och strosade på stan en hel del på övriga tiden. Bara konserten var SÅ värd resan, Mattias & jag var i extas! Så himla tacksamma till mam&pap som stod för hotellnatten och en hel del annat under resan.