Jul 2017

 
Ett minicollage från vår jul var jag ju tvungen att sätta ihop också. Dagen innan julafton träffade vi mormor, morfar & farmor på skinkmackekvällsmat innan uppesittarkvällen. Sen på julaftonsmorgon öppnade vi lite paket med familjen (även om vi inte skulle ha några, I know...) innan Mattias & jag åkte norrut för firande i Rejmyre. Med ett obligatoriskt stopp på kyrkogården såklart. Mattias första gång där, och jag kan säga att det var tur jag inte sminkade mig innan... jobbigt vad vi saknar dig farfar! Julfirandet fortsatte på juldagen i Sundskogen när Mattias syster med familj kom ut och fyllde utrymmet under granen med paket, och sedan dök det tillochmed upp en tomte med några till, haha. Den sista delen i allt firande var en sväng till Norrköping med ytterligare släkt till Mattias på annandagen för katalan-fika. Phu. Sen var vi helt slut så det var bara att hämta missarna i åtvid och vallfärda hemåt haha.
 
Så mysigt att ha så mycket släkt att fira med, och jag är så glad att få vara en del även i Mattias sida av allt <3