mejapeja




Där har ni henne, min fina lillayster. 

Haha kan inte motstå att skriva om varför jag egentligen fotade henne. 
Det var så att en kille som jobbade på hotellet med att fota turister och sedan erbjuda dem bilder som minne sprang omkring och letade efter rika ryssar att fotografera. Så hittade han Meja + hennes två yngre kompisar och bad dem posera lite. Han bad Meja ställa sig i konstiga poser och placera armar & händer mer eller mindre sexigt. Efteråt var vi och tittade på bilderna och skrattade åt honom. Haha stackars Meja. I
nte lätt att vara snygg när killarna attackerar! 
Men Meja hittade iaf en bild i mängden som han tagit som hon tyckte om, den enda halvnormala närbilden. Men vid det laget var jag så arg på det här puckot till fotograf att jag fullkomligt vägrade att de skulle köpa den där bilden för...1000 kronor tror jag? Och ändå inte äga rättigheterna till den. (Ja tänk er att idioten har rätt till att göra precis vad han vill med de där bilderna på min lillasyster?!) Nej så jag sa att då kan lika gärna jag ta lite foton på henne i bikini utan att de ska vara utmanande eller påhoppande...
Och det blev ju bra tycker jag!
1
Gunilla Furutun

Braaaaa, att du reagerar.
Den där typen får inte fota er utan ert godkännande. Han kan nyttja sina foton hur som.
Var mycket uppmärksamma på såna där typer

Och så bra foton som du själv tar så behövs ingen annan.
Kram Gunilla

Svar: Vad du är gullig!
Tacktacktacktack! För all positiv kritik! Blir så glad av att läsa det! Och angående fotografen som fotograferade Meja... Jag gav honom onda blickar flera gånger den veckan!
Kram på dig!
Amanda