Minirenovering vardagsrum

(null)

I present to you.... mitt bus!
Haha det här är alltså vad jag roade mig med i fredags. Jag tog en promenad till Rusta (tog kanske 45min?) och köpte spackel, färg, rollers och maskeringstejp. Och en stor jäkla spaljé till mina björnbär på balkongen så det blev buss hem igen haha. 

Sagt och gjort, med katterna instängda i sovrummet målade jag en grå fyrkant som blev en jättefin inramning av soffhörnet. Och till sist gav jag mig på slagborren för att få upp min favoritlampa som legat i en låda och väntat på "nästa lägenhet"... 

Jag är så nöjd! Tycker det är så jag.

(null)

Och på tal om det där med nästa lägenhet... det är något jag intalar mig själv varje gång jag ser något jag vill ha men inte unnar mig, och samma grej har jag alltid känt med soffhörnan. "Jag får inreda nästa lägenhet så jag blir nöjd där." Men varför... det är inte precis så att vi kommer flytta snart, kan jag göra något för att trivas bättre NU så är det ju värt det? Haha suck. #amandalogic

Med det sagt kommer vi inte att lägga fiskbensparkett eller sätta bröstpanel här på parternas gränd haha, DET får bli nästa lägenhet...

Hoppas ni gillar 🖤