carry out

Sry för dåligt bloggande från min sida! Vad har jag gjort egentligen... Familjen åkte ifrån mig så jag har haft både David & Matilda & Anton här :3 Grillat hos Matilda med fina tjejer... Jobbat också! Imorse var jag även ute & hade invigning av mina nya, lysande löparskor^^
MEN nu lyssnar jag på galet härlig dansmusik & koreograferar till dansbarnens dancecamp som börjar på måndag, göet! Tyvärr är inte carry out en av koreografidanserna, den har för snuskig text :'o  men jag bara älskar gunget i refrängerna!
Aja. Surar på hur förjävla litet Åtvidaberg är, helt stört! Folk bara får för sig saker & krånglar. puckon :)

Sista ordentliga jobbdagen imorgon, sen jobbar jag bara helger :) Himla fint! Så i helgen ska jag med världens bästa David & busa på landet, happiness ^^ Helt seriöst. det där ÄR happiness :'d

Men ja, nu ska jag ta ut tvätten ur tvättmaskinen & sen hoppa in i duschen, för ikväll kommer Matilda & myser med mig + en påse cheezballs !