Uppdaterad mörk lägenhet


Okay. Tokmörka kvällsbilder bjuder jag på idag! Tagna precis nyss. Vi har haft Mattias föräldrar här hela helgen (eller ja, de har ju bott på hotell alltså) och stackarna har fått agera chaufförer/bärare/montörer haha. En hel hög grejer ser ni nog har tillkommit. Äntligen är klädställningen här! & en ny spegel fick jag på min sida sängen. Lampskärmar, ton med ljus, soffbord, badrumshylla, tvättkorgar till denna, Mattias nya älskade pall, upphängning till köket... jao massa grejer fick vi med oss! Tack snälla Per & Lillemor för all hjälp, och tacktack fina mam, pap, farmor & farfar för hjälpen vid inflyttningen! Vad skulle vi göra utan våra fina familjer ♥︎

 
Vad säger du då mami, vardagsrummet fortfarande godkänt? Kan ju tillägga att brickborden brukar stå närmre...
2
Anonym

Var tvungen att zooma in för jag hittade inte monstret.. Puh nu hittade jag blev orolig 😘

Svar: Hahaha han ska ingenstans 😘
Amanda

Elin

Haha, Va go du är Malin.

Mamma nr.2 tycker lägenheten ser jättemysig ut. önskar bara att den låg närmare Åtvidaberg(!!!) så man kunde få fixa lite disk, stöka ner och utnyttja den där soffan lite..


<3<3

Svar: Goa du!! Du får komma hit och göra det ändå <3<3
Amanda