Mobilisar från det senaste

Varnar för kattbildsbomb här hörni. Var & spanade på småttisar igår, och jösses alltså, jag vill ju bara ha allihop! Vi har pratat länge om att skaffa sällskap till Mumin till dagarna eftersom vi är borta ganska länge, så jag la en bevakning på birma i Skåne så väntade jag. Ingen brådska ju. Men så dök det upp i fredags att Mary hade en hel bunt birmabebisar och dessutom med ovanliga färger!

Kan inte riktigt tänka på annat just nu kan jag erkänna, men jodå. Idag har jag varit duktig på en löprunda och så har jag typ slagit sönder hela väggen i förhoppning om att få upp min hylla. Men icke. Efter typ 30sekunders googlande så insåg jag att jä**a clasohlson berättat & skickat med fel grejer till mig. Fan. Annars hade den suttit där nu. Gör om gör rätt antar jag och planerar en ny tripp dit för att klaga.