En hektisk fredag

Undrar varför jag nästan bara skriver när det är dags för en Östergötlandsvisit... betyder det att den enda gången jag är sugen på att uppdatera er är från tåg? Haha!

Jag är typ världens tröttaste just nu. Mymlan väckte mig vid fem genom att snutta (snara dra mig) i håret och nafsa mig i näsan. Hon är såååå kelig på morgonen. Troligtvis för att hon får mat när vi går upp... sen var jag tvungen att ta med en massor packning till jobbet för jag åker redan vid lunch från Lund. Glömde mitt passerkort så fick åka runt med Mattias på hans jobb tills han kunde släppa in mig på min avdelning. Kaos. Kaos var det även på min avdelning där en massor ordrar ska ut. Men nuså, ska jag andas lite (läs: jobba med bilder från igår) så jag kan busa med Elin & ungarna i eftermiddag (!!)

Kärlek

1
Marie

Ja, vad är det med katter och morgonmys egentligen? Min kisse ska också alltid mysa på morgon. Men på dagen finns det ingen tid i väärlden för det.
Men vilka underbaringar du har! :)