28 augusti och kursstart!

Ja. Om en och en halv timme sitter jag där i skolbänken igen. Eller ja åtminstone i en föreläsningssal! Känns lite knas ändå, det här med att leta kurslitteratur till bästa pris igen, att kånka på tunga väskor & matlåda. Men jag är taggad! Vill få lite ordning på saker och ting igen, de här senaste 1,5 åren har varit kaos. Ju. 


Ja lite struktur på vardagen blir nästa projekt. Mitt extrajobb har visat sig behöva mig mycket mer än vad jag tror jag klarar av samtidigt som heltidsplugg så det måste jag också ta tag i. 


I övrigt händer det lite väl mycket nu, med en släkting på sjukhus (❤️!!), en bröllopsfotografering i helgen med massor bilder att redigera, underbemannat jobb & kursstart. Helst hade jag velat måla om i sovrummet typ nu också haha men det får vänta... 

På tal om bröllopet så är jag i extas över bilderna därifrån. Finaste fina Julia & vilken dag! Vi hörs om det en annan dag... mellan allt annat haha. 

Kram på er!!