Mini O

(null)

24 timmar jobb, 32 timmar plugg, sådär 5 timmar virkning och ett par timmar soffhäng med missarna, men vill ni gissa vilken ynka timme som var bäst? Den med Odin och hans föräldrar på BB Malmö såklart. 

Alltså jag har aldrig sett en sån liten människa i hela mitt liv, med sina pluttiga typ 2350 (?) gram, sådär tre dagar efter kejsarsnittet. Huvudet alldeles runt och nästan orört, och han hade sådär massor extrahud på skallen så det blev alldeles rynkigt när han grimaserade. Åh hade jag fått välja hade han fått ligga där i min famn hela dagen! Lyllos de fantastiska föräldrarna som fick plocka hem sitt lilla knyte igårkväll. Han är underbar Jannice & Albin! Längtar redan tills jag får spana in honom igen. Jag och kameran alltså. 

Men först ska jag ha kursstart i reglerteknik och slå in Odins "välkommentillvärlden"-present.