Unicorns & livet

Heej hörni!

Alltså när jag loggar in efter kaosbeteende från min sida med nada inlägg på länge oså. Och har haft 14 besökare på min blogg det senaste dygnet (?) så börjar jag undra. Är det ni farmor & mormor som är inne på 7 olika datorer eller vad är det för fantastiska människor som bryr sig så om vad som händer här? Aej det är spännande! 

Nu i dagarna har jag kursstart så jag såg till att innan igår vara klar med mitt senaste virk-projekt. Och nu ska jag försöka ta det lugnt med figurvirkandet för det börjar värka lite i fingrarna haha. Men en gubbe till blir det nog inom kort... sen håller jag mig till filtar tror jag haha!

Nog om virkningen for now. Skolan rullar på för er som undrar! Den här våren känns... väldigt överkomlig! Sen har jag lite tentor efter mig som jag behöver ta itu med men inga tentor i kurserna jag läser nu fram till sommaren! Det är en designkurs och en kurs i ergonomi som gäller. Och det är ju faktiskt mest intressant bara. Äntligen är det såna spännande kurser på schemat!! Utöver skola så jobbar jag ju en del också. Men livet som platschef på Escape House är fint måste jag säga. Har världens goaste gäng som ställer upp och tar pass för varandra och vi har så himla kul oftast på jobbet. Så det är guld! 

Nu är det slut på babbel för idag. Egentligen tänkte jag bara passa på att titta in för att visa min unicorn. Han såldes via en facebooksida, för 300kr, som går direkt till en kassa som ska hålla ett läger för barn med Downs Syndrom i sommar. Det kändes verkligen som mitt sätt att hjälpa till. Så kul! Och det tog bara 7minuter innan han blev såld så han blev nog uppskattad också tror jag hehe 👍  här kommer en bild. Eller fem.

(null)