Köketbilder

 
Bilder från "köksdelen", även om det inte alls ser ut såhär längre för jag har möblerat om och styrt haha. Som vanligt. Och jag lovar, det är verkligen inte jag som placerat missen där på stolen haha, nyfiken i en strut. 
 
Oooooch så vare måndag igen! Haha jag ser knappt skillnad på dagarna längre, mer än ifall Mattias är hemma eller inte. Och ifall han har fotbollsträning eller inte... Menmen, jag hittar hela tiden saker som ska göras så det går ingen nöd på mig! Och på fredag tar jag tåget till Östergötland igen. Fira mamma, pappa, farmor & Lily står på schemat. Och gå på antikmarknad(?) med ett gäng på lördag! Aj lajk. Menmen, nu ska jag bädda ner mig brevid min hurtigare fotbollshälft. Och Mumin. Såklart. 
1
Elin

Vart ska ni gå på antikmarknad? 😘

Svar: Askersund! Blir en heldag, 4 tanter, Ester & jag åker innan 7 på morgonen 😅
Amanda