Såna saker jag inte gillar att erkänna

 
Jag vet, jag vet. Min blogg är den absolut tråkigaste som finns nuförtiden. Vet att det nog bara är jag (& mami!) som gillar alla mina växter & tjafs haha. Men jag är mest stolt att det överhuvudtaget ens existerar en blogg i mitt namn nu. Jag kommer iallafall tycka sånt här är liiite kul att titta tillbaka på sen ;) Det är så himla mycket just nu... Tentorna går inte riktigt som jag vill & inte hinner man andas efter det heller, direkt på måndag drar det igång igen! Nya kurser, nya tentor. Måste bara hitta tillbaka till någon slags plugg-ro och sluta gömma mig vid serier på datorn... Att prioritera annat är något jag är alldeles för bra på, jag vet... Typ idag: har kollat x antal serieavsnitt & pysslat med de här bilderna & tillochmed bakat en kaka. Bara för att jag inte vill tänka på tentan imorgon... Någon trevlig erfaren får hemskt gärna skriva en bibel om hur man bäst pluggar på en ingenjörslinje & berätta för mig att jag kommer att klara det. Japp. 
 
Men nu, hörni, nu ska jag faktiskt städa! ...och försöka läsa lite ekonomi, lovar. Puws.
1
jannice

Jag gillar minsann alla växter- & pysselbilder ska du se! Heja med tentorna, förhoppningsvis lättar det nästa termin & vi båda vet ju att kämpandet är himla värt det sen när man sitter där med en examen! Kärlek från Malmö!

Svar: Haha tack snälla du! Jo det vore så värt att hålla i de här åren, svårt att motivera sig bara...! Men du vi får ta & ses snart, ta hand om dig!
Amanda