Tussen & hemfarande

 
Min tuss. 
 
Ja ni, jag har inte tagit en enda bild i mars ännu (åtta dagar in) och det säger väl en del om att jag pluggat?! Jag vill tro det iallafall. Sen har jag hämtat ett skåp. Låter väldigt lätt men vi var fyra stycken som krånglade med det haha och killarna var gaaanska trötta när vi var klara. Men bra blev det! Så nöjd. Igår skrev jag en tenta och nu är det bara att köra på nästa tenta som är på måndag... I materialteknik = SÅ tråkigt. Menmen, härda. Sen ska jag hem. Hem till farmor & familjen & mormor/morfar & bästa Elin <3. Längtar! Så det är min morot. Ska ladda kameran så jag kan fota lite och så blir det väl lite shopping(?) tanken var ju att vi skulle åkt iväg. Jag, mami & Meja skulle ha flugit till någon trevlig stans oså men Meja mår inte så bra så jag åker hem istället. Lite nära påsk men ju mer jag får vara i Östergötland, desto bättre :)
 
Nä nu ska jag gosa med en trött tuss & dricka cola. Japp ni hörde rätt, läsk på en tisdag haha.
2
Wilma Ahlborg

Åååh vilken fin katt! Kram

Svar: Ja visst är han ☺️☺️
Amanda

Elin

Längtar ❤️

Svar: ❤️❤️
Amanda