Extrajobb på SoPact

Tror det är lite frågetecken runt vad mitt extrajobb handlar om, eller hur? Så jag tänkte visa lite bilder jag tagit det senaste. Trivs så bra! Sen att det är en kul grej som jag dessutom får betalt för är ju bara guld.
 
 
Såhär brukar det se ut allra oftast. Det kommer en hel hög duktiga människor och föreläser, coachar och hjälper företagen (som för övrigt är i en start-up-fas) medan jag fotograferar & styr i själva eventen. På företaget står jag omnämnd som "In-house Photographer" och "Event Coordinator". Måste jag säga att jag känner mig ganska cool? ;) 
 
Det händer även att företagen behöver foton till Press Release eller hemsidor som killarna här nere. Ännu roligare!
 
 
2
ester

coolaste systern!! du är grym!

Svar: 😘😘😘
Amanda

Anonym

vilket härligt kort- hoppas de är nöjda!

Svar: Jag hoppas det med!
Amanda