Norrköpingshelg

Hej vänner! Tänkte jag skulle lägga upp fler mobilbilder här. Gör faktiskt inget vettigare nu ändå. Lyssnar på standup & dricker te. Vi ska till Östergötland idag! Hem till svärisarna. Och hem till Mattias syster med alla systerdöttrar, kan inte uttrycka i ord vad jag längtat efter det! Mina syskon träffar jag ändå lite då och då... en gång i månaden? Minst. Det kommer ganska naturligt när man åker hemåt för fotograferingar eller för att träffa släkten i Åtvid. Som tur är! Och nu har systrarna & päronen precis varit här, bott på hotell & bjudit på lyxig mat i två dagar. Bästa som finns! Ja familjen alltså, maten kommer strax därefter ;)


Men det är banne mig mer än fyra månader sedan jag träffade Mattias systerdöttrar... Alltså tvillingarna har börjat PRATA sen sist! Sjukt. Men nuså, nu ska vi hem en långhelg. Kanske åka till Kolmården. Ha spelkväll med hela Mattias pappas släktsida. Och Margit är hemma i lägenheten med missarna. Guld!

1
Sara

Vad härligt att få ses! Hoppas du hade en fin resa :)