En Santorini-bild, kaosjobb & hemmaplugg (typ)

Halluu. Fullt upp och ganska så smörigt i huvet just nu. Pluggar halvtid men det är lite den delen som fallerar. Har en tendens att jobba ganska mycket mer än halvtid och det är k.a.o.s på alla jobben, hur går det ens ihop sig?! Så typ som idag när jag ska lägga en heldag på plugg så har ju alla i skolan andra saker för sig (andra kurser) så då ska jag "plugga hemma". Vilket typ alltid slutar med städning (??) och så går en hel del tid åt småkatterna. Mymlan är såååå kelig och gnäller typ alltid när hon inte är i fokus känns det som... jättegosigt men inte så effektivt. Menmen. Nu ska jag beta av lite klädvikning innan jag gör klart mina Lab-förberedelser. Japp.

Och jag har maassssooor bilder jag vill lägga upp här egentligen. Men inga kollage. Förutom några gamla. Så jag kanske kastar in dem här så jag blir av med det "måstet" iallafall haha.