Februari & vår fast ändå inte

Februari blev det. Och snöar gör det ute idag. Jag som gått all in med vårkänslorna här hemma. Planterat, byggt spaljéer & burit plantorna fram och tillbaka. Till köksfönstret på morgonen för att få så mycket naturligt ljus som möjligt och till min fina lampa i sovrummet för att dra ut på kvällsljuset bara liiite extra på kvällarna. Och så kommer snön.

Mymlan är lika trevlig som alltid, haha. 


Nej jag vill bara ha vår nu. Vår och grönt och ljummet och ljust. Vill kunna cykla till mina danslektioner och lapa sol på lunchrasterna på jobbet. Jag dansar nu hörni! Två gånger i veckan. Till dancehall & lite Urban choreography. SÅ kul! Behöver nog det. Det och planerat esterhäng i Lund, och spontana jannicehäng på eftermiddagen och... hemmahäng. Japp nu längtar jag hem.