Plugg & missebilder

Sittligger i skrivande stund i soffan med en hand på universums tröttaste missa och den andra på tangentbordet. Jag HAR varit ganska duktig. Mitt mål idag var att göra en löjligt detaljerad lista över mitt kommande tentaplugg samt påbörja punkten: läsa igenom föreläsningsanteckningar. Och det har jag gjort, även om det är mycket kvar att läsa. Det svåra i att plugga till omtenta är att jag har lite väl höga förväntningar på vad jag redan kan sedan innan. Förra gången jag skrev den fick jag 2,8 när jag behövde 3,0 vilket gjorde mig SÅ sur. Den här gången ska jag försöka verkligen sätta fingret på vad jag tycker är svårt samtidigt som jag repeterar allt annat. Ja vi får väl se. Hade hoppats orka med ca 6timmars plugg idag men jag måste erkänna att jag lagt för mycket tid på annat. Typ att ta kort på katterna... Menmen då blir bloggen fin iallafall och jag får sno några timmar från morgondagens påhitt till plugg i utbyte. Japp så får det bli! 
 
 
Ja jösses, jag var alldeles slut efter det där. Missarna också haha.