Fredag & jobbsituationen!

Hej kompisar. Idag ska jag jobba dag #3 den här veckan på Condeco i Malmö. (=café) Och de är så glada att jag kan hoppa in såhär att de ska sätta mig på schema fram tills sommaren, trevligt va? Iallafall just nu när mina andra jobb är så pass osäkra... 

I eftermiddag ska jag köpa med mig lite tulpaner (om de är billiga nog hehe) och ta heeelg. Dock ska jag jobba imorgon också men det är en annan grej. Det tar vi då haha. Mattias är rastlös och vill hitta på en massa grejer i helgen så vi får se hur det blir. Är inte supersugen på Köpenhamn i tråkväder, åker hellre på äventyrsbad när vi har besök av typ en 6-åring & bodaborg-liknande places vill jag spara tills nästa helg. Så han kanske får leka själv, min sambo, hehe. 

Ja nästa helg kommer Ester!! Som visst fyllde 24 i onsdags (!!) och ska ge sig på ett försök att överleva i en tvåa med oss & missarna. Som hon alltså är allergisk mot. Men vi ska ta hand om dig syster, och busa något ska vi också! 

En lägenhet som blir grönare, missar som blir större. Ja. Det är sånt som fastnar i min mobilkamera just nu. Kliar i fingrarna efter något att fota med systemkameran! Typ helgens tulpaner kanske faller offer...

1
Ester Svensson

Längtar!!! 😍😍

Svar: Vi med!!!!! 😍
Amanda Westin