Ännu ett mobilinlägg men med lite update!

Hej världen. Tänkte lägga in lite bilder från helgen, och wow nya appen verkar bra! Så nice. Inbillar mig tillochmed att det kanske leder till att jag postar mer här hehe.

(null)

Men ja, vi gillar helg!! Men vi har fuskat lite till och från med vårt sockerförbud hela helgen... skyller på att Mattias har varit sjuk. Och att den dagen vi skulle fuskat (fredag) så blev det bara fem chips och ett glas vin... så det behövde jag ju ta igen... hehe. 

Hallå en annan grej, kolla rutorna!! Ja de virkade alltså. Jag ska göra en pläd! Till vårt gråa sovrum. Och det går fort! Så kul med rutor, känns som det händer saker så fort. Plus att garnet är tjockare än jag är van vid. Haha sjuk skillnad att virka människopläd mot bebisfilt... 

På tal om bebis. Jag har tippat att Jannice & Albin får sin knodd redan nu på torsdag(!!) hur sjukt. Det är dock två veckor före deras bf men ändå. Han skulle kunna komma närsom nu!!!