Sånt där bildlöst tråkigt rabbel

Hej världen. 
 
Idag har jag unnat mig sovmorgon (= sovit längre än 7) för första gången på ett bra tag. Och anledningen? Jag ska skriva en dugga, typ som ett delprov, om en timme. Kände att då om någonsin får man sova till 8:30 haha.
Jag vill egentligen inte vara den som tittar in här för första gången på ett tag och bara klagar, men jag har verkligen inte tid till något längre alltså. Tror jag just nu pluggar min tuffaste termin någonsin med två riktigt stora kurser och en riktigt tråkig kurs samtidigt. Det är den tråkiga kursen som man måste skriva duggor i + göra ett stort grupparbete... 
Och på eftermiddagarna cyklar jag oftast direkt från skolan till jobb. Eller tar med mig en massor plugg hem till soffan. Inte jättehållbart. Försöker hålla tummarna nu för att jobbet ska vara lugnt på söndag så jag har förmiddagen ledig. Då ska jag plugga lite till... Och kanske måla sovrummet! Det är förhoppningen.
Men ni nu ska jag ta cykeln i ösregnet till min duggga. Wish me luck!