Update första kvartalet av 2019

(null)

Nä hörni såhär kan vi inte ha det - dags för en uppdatering från min sida! Året började med en familjetripp till Edinburgh! Coolaste stället jag varit på typ och jag känner redan att jag vill tillbaka. 

(null)

Sen är det ett glapp i collagebyggandet där jag i stort sett spenderade varenda ledig stund med att virka på min nya bubbelfilt! Typ en månad tog det och ja... den är värd ett eget inlägg. I februari påbörjade jag nya virkprojekt, njöt av 14 grader på balkongen och var duktig på gymmet!

(null)

De senaste två veckorna: mindre duktig och inga gymbesök alls pga feber, halsont och öroninflammation. Typiskt, jag som aldrig blir sjuk... Men lillebror hälsade på och fick näsan biten och det bjöds på lite sol mellan stormarna. Nu börjar jag piggna till men spenderar ändå all tid i soffan på grund av tentaplugg. Menmen, skriver den viktigaste tentan imorgon så det ska bli skönt att ha gjort. Så - sista rycket den här eftermiddagen, heja mig!